upgrade problem!!!

DJ Art djart at linux.gr
Mon May 19 22:54:01 EEST 2003

On Tuesday 20 May 2003 08:13, j k wrote:

> Einai polu periergo pou o monos pou "spastike"(anafereis pws einai
> spastiko) isouna esu.

Εγώ σπάζομαι από την ίδια συμπεριφορά τα 4 τελευταία χρόνια :(

όχι από σένα προσωπικά, γενικότερα είναι ένα συχνό φαινόμενο να
εμφανίζονται νέα threads κάτω από replies ή να "σπάνε" threads και να
βλέπεις ξέμπαρκα posts ....

Και, άντε, όταν ήμουν και γώ κάπως αρχάριος, αναρωτιόμουνα μονίμως "τί
διάολο ?? μήπως φταίει ο δικός μου mailer ??"

Τώρα πλέον αναρωτιέμαι: "τί διάολο ?? αυτοί που κάνουν τέτοιες πατατιές,
ΔΕΝ τα έχουν τα ρημάδια τα mails σε thread viewing mode ??? Δεν βλέπουν
την ασχήμια ??"

> PS: otan zhtas kati na prosexeis ton tropo sou

όχι βέβαια πως εσύ απάντησες με τον καλύτερο δυνατό ....
Πάντως ηρέμησε, χαλάρωσε ... μην κάνεις κι έτσι. Όλοι οι mailers ηλίθιοι
είναι. Όλα τα προγράμματα και όλοι οι υπολογιστές ηλίθια κατασκευάσματα
είναι αφού από μόνα τους τίποτα δεν κάνουν. Δεν σε είπαμε δα και
καμπούρη.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?