Pws allazoun ta ellhnika sth konsola

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Sat May 17 22:55:01 EEST 2003

On 2003-05-17 20:47, fateswarm <admin at www0.org> wrote:
> Exw edw ena pc poy ok, setaronte ellhnika fonts sth konsola me
> consolechars h' setfont h' to chcp script, alla den leitourgei h
> allagh ellhnoagglikwn me alt-shift.

Προφανώς δεν έχεις φορτώσει keyboard map που να αλλάζει μεταξύ ελληνικών
και αγγλικών με Alt+Shift.  Το κάπως παλιό map που είχε το Slackware
όταν έγραψα το greek-console δεν άλλαζε με Alt+Shift.  Ένας από τους
λόγους που έκατσα κι έφτιαξα το gr928.map που είχε το greek-console ήταν
κι αυτός.  Ήθελα ντε και καλά Alt+Shift.

> erotisis: Me pio/a arxeio/a dhmiourgitai h leitourgia allaghs me
> alt-shift;

Με to keymap που φορτώνεις με το loadkeys (τουλάχιστον αυτό
χρησιμοποιούσε το 1997 το greek-console, με τα consolechars/κλπ.
δεν έχω ασχοληθεί ποτέ).

Στο source tarball του greek-console υπάρχει το αρχείο `gr928.map'.

Δεν ξέρω πλέον που αποθηκεύονται τα keymaps σε Linux (hint: locate(1) is
your friend) αλλά αυτό το αρχείο έχει όλα όσα θες (και πολλά που δε θες)
να ξέρεις για το keyboard της κονσόλας σου.

Η εναλλαγή γίνεται με Alt+Shift επειδή στο αρχείο αυτό περιέχεται η
παρακάτω γραμμή (wrapped για να μην φτάσει σε τρελό πλάτος):

: keycode 42 = Shift Shift Shift Shift Shift Shift Shift Shift \
:     AltGr_Lock AltGr_Lock AltGr_Lock AltGr_Lock \
:     AltGr_Lock AltGr_Lock AltGr_Lock AltGr_Lock

- Γιώργος