Pws allazoun ta ellhnika sth konsola

fateswarm admin at www0.org
Sat May 17 22:25:02 EEST 2003

On Sat, May 17, 2003 at 09:17:06PM +0300, Thomas wrote:

> tha prepei na mpeis sto arxeio ~/.kde/share/config/kdeglobals
> kai na breis tin eggrafi Switch to next keyboard layout
>
> tha sou exei kati san auto :
>
> Switch to Next Keyboard Layout=default(Alt+Ctrl+K)
>
> allakse to me to "Alt+Shift_L"
>
> Auto pisteuw tha kanei ti douleia !!

exo mia mikri ipopsia pos auto pou les den afora ti konsola, alla ton x
server kai sigkekrimena to kde, se sundiasmo me to gegonos pos den
rothsa pos na allaksei o sundiasmos plhktrwn, mias kai den douleuei kan.

episis, exeis afhsei ta rouxa sto plintirio kai exeis na plineis ta
piata apo prox8es. h gata exei na taistei apo x8es kai o skulos
gratzounaei th porta ths kouzinas giati emeine ekso.

-fs