CD Recording

Nikiforakis Manos e_nikiforakis at yahoo.gr
Thu May 8 12:41:00 EEST 2003

> Καλησπέρα,
> Ψάχνω για ένα πρόγραμμα εγγραφής CD, κατά προτίμηση με δυνατότητα
δημιουργίας
> iso image.
> Προφανώς, δεν αναφέρομαι στο cdrecord αλλά σε κάποιο γραφικό front-end γι
> αυτό, που να δίνει το μέγιστο δυνατό functionality.
> Έχετε υπόψιν σας κάτι καλό;

θα πρότεινα το k3b μιας και είναι το μόνο απ' τα γραφικά front-ends με το
οποίο μπορώ να γράψω "cd on the fly" -Δηλαδή να μη φτιαξει image στο σκληρό
και μετά να το μεταφέρει στο cd, αλλά να γράψει το cd κατευθείαν. Για iso
images δε το συζητάμε - νομίζω όλα το κάνουν αυτό.
Τις τελευταίες μέρες είδα και το CdBakeOven. Μου φανηκε πολύ καλό και αν
συνεχίσει έτσι θα κυριαρχήσει! Παρόλα αυτά δεν κατάφερα να γράψω cd on the
fly.

Υ.Γ Μην εμπιστεύεσαι το k3b-Setup -αν χρησιμοποιήσεις το k3b. Εκεί την
πατάνε όλοι και βρίζουν το k3b και το linux οτι δεν είναι έτοιμο για
cd-writing.Αυτό που θα σου πρότεινα εγώ είναι να κάνεις ένα backup το fstab
σου, να τρέξεις το k3bsetup και να κάνει ότι γουστάρει και στη συνέχεια να
επαναφέρεις το /etc/fstab που αρχικά είχες. Αυτό που κερδίζεις από αυτή τη
διαδικασία είναι η σωστή ρύθμιση των permissions σε users, groups κλπ
Προσοχή στo scsi-emulation. Εγώ έχω καταφέρει να δουλεύουν σωστά τέτοια
προγράμματα μόνο όταν έχω ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ CD-DRIVES scsi - emulated!
Τέλος για να ενεργοποιηθούν οι ρυθμίσεις περί permissions κλπ κάνε και ένα
restart...
ή init 3 --> init 5

Nikiforakis Manos
Aristotle University Thessaloniki