X sharing gia alla leitourgika

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Fri May 2 03:02:02 EEST 2003

Cygwin/Xfree86 σε διάφορα win δεν μου δείχνουν κανένα πρόβλημα (όταν
συνδέονται οι χρήστες σε RedHat 7.3/8 και solaris 9). Επίσης, στο
powerbook μου με το Χ11 της apple συνδέομαι στα παραπάνω πολύ καλά...

Τώρα για το τι μηχάνημα θα αντέξει τα 30 Χ connections, τι να σου πω...
Δεν έχω δει τέτοια νούμερα. Πάντως, εξαρτάται και το τι θα τρέχουν. Αν
π.χ. εχουν αυτοι οι 20 χρήστες από ενα xemacs και 2-3 mozilla, θα
κάτσει το μηχάνημα. Αν από την άλλη το θέλουν μόνο για να τρέχουν 1
pine/exmh... Δεν φαντάζομαι να υπάρχει φοβερο πρόβλημα (αλλά εδώ ίσως
κάτι χάνω...).

Φιλικά,

Κώστας