X sharing gia alla leitourgika

Kyriakos Oikonomakos K.Oikonomakos at brad.ac.uk
Fri May 2 02:53:02 EEST 2003

On Thu, 1 May 2003 18:42:22 -0400
Alexandros Papadopoulos <apapadop at cmu.edu> wrote:

> Χαιρετώ τη λίστα.
>
> Χρειάζομαι τρόπο να μοιράσω X sessions σε μηχανάκια Mac και Win. Το
> bandwidth δεν είναι θέμα, μιλάμε για τοπικό δίκτυο.
>
> Η όλη υπόθεση είναι παιχνιδάκι με SSH+X forwarding, αλλά όταν έχεις 30
> clients, εκ των οποίων οι 25 δεν έχουν Linux/BSD, τι κάνεις;

Εφόσον μιλάς για xsession και όχι για κάποια συγκεκριμένα X applications
τότε θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματία στο VNC.

http://www.realvnc.com/

Έχει client για Windows/Linux/FreeBSD και κάπου πήρε το μάτι μου και ένα για
Java (μια μάτια στο Freshmeat θα σε βοηθήσει).

> Επίσης, τι είδους μηχάνημα χρειάζεται κανείς για να έχει 30 ταυτόχρονα X
> sessions; Αντέχει ο XFree? Αντέχει το KDE?

Βασικά το VNC δεν απαιτεί XFree86 server καθώς σηκώνει δικό του.
Απο εκει και πέρα ειναι θέμα αντοχής του μηχανήματος.