Δοκιμή για παιχνίδι στο Linux

Thomas tms_b2 at hotmail.com
Mon Mar 31 14:03:01 EEST 2003

Γεια χαρά και πάλι...
Όποιος ασχολείται με παιχνίδια στο linux ας ρίξει μια ματιά στο προβλημά μου

Προσπαθώ να κάνω να παίξει ένα παιχνίδι για PC, μπορώ να πώ ότι το έχω
καταφέρει αρκετα καλά παραμόνο κάποια σημεία ..

1. δεν μπορώ να παίξω με το χειριστήριο(το έχω σε USB port, το linux το βλέπει
ως G-Leader και τα παιχνίδια του linux τα παίζω κανονικά όπως και στους
emulators snes9express και zsnes για το Super Nintendo)

2. Άμα ξεκινήσω το παιχνίδι πρώτα (wine Game.exe) μου εμφανίζει το εξής
πρόβλημα: είναι σαν να είναι κολλημένο το αριστερό βελάκι συνέχεια πατημένο
....(παίζω με τα βελάκια Up,Down,Right,Left). όμως όταν ξεκινήσω πρώτα τον
emulator snes9express και κάνω map τα κουμπιά του χειριστηρίου για να παίξω
και έπειτα ξεκινήσω ξανά το παιχνίδι , το πρόβλημα με το κολλημένο βελάκι
εξαφανίζεται .....

3. Τέλος αν προσπαθήσω να τρέξω το παιχνίδι με συντόμευση μου τυπώνει ότι δεν
υπάρχει ένα αρχείο (το οποίο υπάρχει στον κατάλογο του παιχνιδιού ) αλλά αν
μπώ στο ν κατάλογο του παιχνιδιού και το τρέξω από εκεί τότε μου ξεκινά
κανονικά.Πώς θα μπορέσω να φτιάξω μια συντόμευση για το ανοίγω από εκεί

ΥΣ.
Το παιχνίδι που προσπαθώ να παίξω είναι το Mortal Kombat Trilogy...

Thanks in advance!!!