Σχετικά με τα RPM-based distributions γενικότερα...

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Sat Mar 29 01:15:05 EET 2003

Alexandros Karypidis wrote:

> Διαφωνώ. Το κεφάλαιο έχει πατρίδα και γι'αυτό γίνεται ότι γίνεται στο κόσμο. Η
> πατρίδα του κεφαλαίου είναι η πατρίδα της εταιρείας που το διαχειρίζεται.
> Όταν γίνεται αποκλεισμός κάποιας εταιρείας από μια αγορά ώστε να μην μπορεί
> να αντλήσει κεφάλαιο για να το "μεταναστεύσει", γίνεται πόλεμος...

   Δέχομαι ότι τα αποτελέσματα των μεγάλων εταιρειών μπορεί να
προσμετρώνται στο image της αμερικανικής οικονομίας, όμως αν δεν
αγοράσεις προϊόντα φωνής της IBM, θα απολυθούν ισραηλινοί, αν δεν
αγοράσεις δίσκους της IBM, θα απολυθούν Ταϋλανδοί, αν δεν αγοράσεις
RDBMS από την Oracle, θα απολυθούν Ινδοί, κοκ.

> [...]
> όταν μια εταιρεία θέση να βγάλει ένα προϊόν για Linux, τη συμφέρει να
> αφιερώσει χρόνο και πόρους για να το κάνει για να βγάλει RPM για το Redhat,
> το οποίο έχει ας πούμε το 90% της εγκατεστημένης βάσης Linux. Όπως ακριβώς τη
> συμφέρει να το βγάλει πρώτα για Windows που έχουν το 90% της συνολικής πίτας.
>
> Το UnitedLinux ήταν μια απάντηση των "μικρών" ώστε να "αξίζει" να βγάζεις ένα
> RPM για SuSE / TruboLinux / Caldera / Connectiva /
> όσοι_πιστοί_προσέλθετε_όμως_Redhat_που_εισαι;_μήπως_θέλεις_να_γίνεις_η_microsoft_του_linux?

   Το UnitedLinux ήταν η απάντηση των "μικρών", αφού τους έβαλε
δαχτυλάκι, μετά συγχωρήσεως, η IBM, που υποστήριζε τα προϊόντα της στα
αρκετά διαφορετικά distributions τους. Είναι τυχαίο πως τα συγκεκριμένα
4 είναι αυτά στα οποία είναι certified τα προϊόντα της IBM? Και
ξαναμπαίνουμε βεβαίως στον ίδιο κύκλο.

> Αν σου αρέσει η δυνατότητα επιλογής, καλό είναι να ενισχύσεις αυτή τη
> προσπάθεια πριν ανακαλύψεις ότι όλα τα παιχνίδια για Linux δουλεύουν
> "out-of-the-box" μόνο σε Redhat...

   Επειδή ακριβώς μου αρέσει η δυνατότητα της επιλογής, κατέβασα ίσαμε
18 δισκάκια το Woody κι έχω αποφασίσει πως μετά το στρατό περνάω
οριστικά κι αμετάκλητα σε Debian. Κι εκείνη την Oracle, ακόμα κι αν
τρέχει σε UnitedLinux, θα την εγκαταλείψω και θα προτιμήσω τη SAPdb, που
είναι GPLd. Α... κι αν δεν το ξέρατε... Ο αμερικανικός στρατός
χρησιμοποιεί προϊόντα της SAP για να ελαχιστοποιήσει το κόστος της
οργάνωσης των "μετακινήσεών" του. Δεν τελειώνουμε ποτέ! Μάλλον MySQL θα
προτιμήσω...

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /