Σχετικά με τα RPM-based distributions γενικότερα...

Alexandros Karypidis karypid at inf.uth.gr
Fri Mar 28 20:49:04 EET 2003

On Friday 28 March 2003 19:15, Stelios Bounanos wrote:

>  > Για τον ίδιο λόγο προτιμώ και το KDE έναντι του GNOME (αλήθεια, τι
>  > σύμπτωση το τελευταίο να υποστηρίζεται σθεναρά πλέον μόνο από την
>  > RedHat), από τη στιγμή που το πρώτο είναι κυρίως Ευρωπαϊκό "παιδί".

> *blink* *blink*
> Ayto plhsiazei ta oria ths blakeias, sygnwmh kiolas. Afenos, exontas
> dyo tarballs me kwdika, pws akribws briskeis poio einai pio eyrwpaiko?
> Afeteroy, ti diaolo nohma kai xrhsimothta exei h proeleysh san krithrio
> epiloghs otan milame gia Free Software?

Ayto sto opoio ta perissotera PLHRWMENA "cvs commit" ginontai apo eyrwpaious
programmatistes.

Mhn nomizeis oti den yparxei kosmos pou douleyei epi plhrwmh panw se "free
software". Posous programmatistes plhrwnei h Redhat gia na douleyoun panw sto
GNOME? Polous. Gia to KDE apo thn allh, o ENAS kalos pou eixe... paraith8hke!
Gia perissotera: http://lists.kde.org/?l=kde-devel&m=103293985032408

Apo thn allh, ksereis posoi plhrwnontai apo thn SuSE? Epishs, gnwrizeis oti h
Germanikh kybernhsh, plhrwnei 3 etaireies ayth th stigmh gia na anaptyksoun
free software gia to KDE? Des to http://www.kroupware.org. 8a h8ela na hmoun
ki egw enas apo aytous se mia paromoia prospa8eia, omws h Ellhnikh kynbernhsh
oxi mono de 8a edine lefta forologoumenwn gia thn anaptyksh free software,
alla bazei ton CEO ths Microsoft Hellas sthn epitroph ergwn plhroforikhs
ellados!

Apla, merikoi anr8wpoi skeftontai (anaferomai stous politikous kai den kanw
aixmes gia esena oute gia kanenan allo -- den to synh8izw) kai bazoun katw ta
pragmata: giati na plhrwnoun XXXX euros gia na agorasoume YYYY dollars wste
na eisagoume Windows/Exchange/Offce? Gia na plhrw8oun Z programmers sthn
Amerikh kai emeis na exoume software me backdoors gia thn CIA? Gia na mhn
anaptyksoume pote texnognwsia sthn dikh mas xwra alla na xrhsimopoioyme ta
mayra koutia twn allwn? Posa spitia exoun faghto sto trapezi sth Germania apo
aythn thn ypo8esh? Posoi akomh 8a broun douleies na yposthrizoun
egkatastaseis kroupware se diafores etaireies? Poso synallagma glytwnoun?
Tipota den einai aplo...

--
To err is human, but to forgive is beyond the scope of the Operating System...

Αλέξανδρος Καρυπίδης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Τμήμα Μηχ/κών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων

Alexandros Karypidis
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.