KDE UpDate ερώτηση

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Mon Mar 24 11:08:03 EET 2003

On Sunday 23 March 2003 00:57, Thomas wrote:
> Γειά σας και πάλι!
>
> Σκέφτομαι να αναβαθμήσω το KDE 3.0.3 που έχω στο πιο πρόσφατο 3.1.
> Έχω SuSE 8.1, η ερώτησή μου είναι ότι όταν κάνω εγκατάσταση τα καινούργια
> rpms οι ρυθμίσεις που έχω κάνει ως τώρα θα διατηρηθούν (π.χ. Ελληνικά, το
> Desktop,το wine μου κ.α. )ή θα μου χαλάσουν και θα πρέπει να τα κάνω φτού
> και από την αρχή??? Υπάρχει κάποιος καλός (= όχι πολύ ανώδυνος) τρόπος για
> να έχω μετά την εγκατάσταση και πάλι το 100% των αρχικών ρυθμήσεών μου ???
>
> Thanks!!
>
> :^)

YaST2->Change Source of Installation

κάνε <add> -> http... (ή ftp..., οπός σου αρέσει καλύτερα) και δώσε κάποια URL
κοντά σου π.χ. το δικό μου είναι:
http://ftp.ntua.gr//pub/linux/suse/i386/supplementary/KDE/update_for_8.1/yast-source
(δεν είμαι σίγουρος για το διπλό /).
Πρόσεξε να είναι στη πρώτη θέση (με τα buttons <Up>, <Down>).
<Finish>

Αν κάνεις τώρα Install/Update θα δεις τα 3.1 packages.
Έκανα update μέσα από το KDE και δεν έπαθε τίποτα (αν δεν μετράς το δυο
reboot... :-). No guarantees though...

Κώστας