KDE UpDate ερώτηση

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sun Mar 23 02:39:03 EET 2003

> Σκέφτομαι να αναβαθμήσω το KDE 3.0.3 που έχω στο πιο πρόσφατο 3.1.
> Έχω SuSE 8.1, η ερώτησή μου είναι ότι όταν κάνω εγκατάσταση τα καινούργια rpms
> οι ρυθμίσεις που έχω κάνει ως τώρα θα διατηρηθούν (π.χ. Ελληνικά, το
> Desktop,το wine μου κ.α. )ή θα μου χαλάσουν και θα πρέπει να τα κάνω φτού και
> από την αρχή??? Υπάρχει κάποιος καλός (= όχι πολύ ανώδυνος) τρόπος για να έχω
> μετά την εγκατάσταση και πάλι το 100% των αρχικών ρυθμήσεών μου ???

Το update δε θα πειράξει τις ρυθμίσεις σου. Ακόμα και σε major updates
(2.x.x -> 3.x.x)
σε ρωτάει αν θες να κρατήσεις τις παλιές σου ρυθμίσεις.
Αλλά από 3.0.3 σε 3.1 φαντάζομαι οτι δεν θα υπάρξει κανένα απολύτως
πρόβλημα. Btw, θα πρότεινα να περιμένεις
να βγάλει η μαμά SuSE rpms για το 3.1.1 ή, αν βιάζεσαι, να βάλεις τα
rpms που δίνουν από το kde.org.

--
echo "Knock, knock, anyone inside?" > /dev/mind
brains : I/O error : request timed out