mutt & ελληνικά χωρίς κωδικοποίηση

Alexandros Droseltis alexandros.droseltis at gmx.de
Thu Mar 20 16:37:02 EET 2003

Γεια χαρά σε όλους

Από τότε που χρησιμοποιώ το mutt μου έχει παρουσιαστεί ένα
πολύ παράξενο πρόβλημα με ελληνικά e-mails που δεν έχουν
κωδικοποίηση (δεν υπάρχει καμιά γραμμή που να ορίζει το
charset στις επικεφαλίδες του e-mail). Το κείμενο στα e-mail
αυτά είναι κάπως έτσι:

8ma e-mail wyq_r jali\ jydijopo_gsg.

που σημαίνει «Ένα e-mail χωρίς καμιά κωδικοποίηση.». Με λίγο
ψάξιμο βρήκα ότι με τις δυο εντολές:

tr A-QS-Ya-qrs-y Α-ΡΣ-Ωα-ρςσ-ω |
sed 'y/8\]_^|~}{/Έάέίήόώύϋ/'

μπορώ να μετατρέψω τα λατινικά στοιχεία σε ελληνικά, αλλά η
μπάλα παίρνει και τους ξενόγλωσσους όρους:

Ένα ε-ναιμ χωρίς καμιά κωδικοποίηση.

Το kmail παρουσίαζε σωστά αυτά τα αλλόκοτα μηνύματα.
Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κάνω ---αν είναι δυνατόν---
ώστε και ο mutt να τα «βλέπει» σωστά; Θα ήμουν ευγνώμων για
κάθε βοήθεια.

# mutt -v
Mutt 1.3.27i (2002-01-22)
[...]