USB flash disk

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Thu Mar 20 00:17:02 EET 2003

On Tuesday 18 March 2003 13:45, Tasos Kotaras wrote:
> Παρακολουθούσα την συζήτηση για USB flash readers, και μάλιστα έχω
> διαβάσει και όλα τα HOWTOs κτλ. Παρ' όλα αυτά, στην δική μου flashδεν
> μπορώ να κάνω ούτε mount, αλλά ούτε και fdisk στο /dev/sda.

Ούτε σε εμένα δούλεψαν αυτές οι λύσεις.
Με πυρήνα 2.4.20.

Τότε αποφάσισα να μεταγλωττίσω τον 2.5.63,
και με ένα απλό mount του /dev/sda1, είδα
φως.
Άρα δικαιούμαι να συμπεράνω ότι είναι
προβληματική η υποστήριξη του πυρήνα για τις
συσκευές αυτές; Τί λέτε;

Βέβαια ο 2.5.63 είναι ασταθής, πράγμα που
μου δημιουργεί άλλα προβλήματα. Π.χ. με το
που ξεκινώ με αυτόν το KDE 3.0.3, κρασάρει ο
kicker...

Η φωτογραφική όμως εξακολουθεί να δουλεύει άψογα
στο linux με τον 2.4.20 και την λατρεύω :-)

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net