USB flash disk

Tasos Kotaras akota at intranet.gr
Tue Mar 18 11:44:03 EET 2003

Παρακολουθούσα την συζήτηση για USB flash readers, και μάλιστα έχω
διαβάσει και όλα τα HOWTOs κτλ. Παρ' όλα αυτά, στην δική μου flashδεν
μπορώ να κάνω ούτε mount, αλλά ούτε και fdisk στο /dev/sda.

Συγκεκριμένα, έχω ενσωματώσει στον kernel FAT/MSDOS support,
USB+UHCI+MassStorage support, SCSI+SCSI disk+SCSI generic support (δεν
χρησιμοποιώ ακόμα modules μέχρι να το κάνω να παίξει) και απ' οτι
φαίνεται και από το proc/bus/usb, το USB παίζει μια χαρά.
Σαν επόμενο βήμα προσπάθησα να φτιάξω partitions στην flash (κάτι που το
κατάφερα μόνο με τον PartitionMagic στα windows, αφού το fdisk αρνείτο
να κάνει τίποτα!), και μάλιστα, εκτός από FAT16 έφτιαξα και ext2
partition, έτσι για νά'χω να παίζω. Στα windows όλα είναι εντάξει, ακόμα
και η ψηφιακή κάμερα παίζει μια χαρά, όμως αν τρέξω fdisk /dev/sda στο
linux, παίρνω τα εξής:

sda : READ CAPACITY failed.
sda : status = 1, message = 00, host = 0, driver = 08
Current sd00:00: sns = 70 2
Raw sense data:0x70 0x00 0x02 0x00 0x00 0x00 0x00 0x00
sda : block size assumed to be 512 bytes, disk size 1GB.
sda: Write Protect is off
I/O error: dev 08:00, sector 0
unable to read partition table
I/O error: dev 08:00, sector 0
I/O error: dev 08:00, sector 0
I/O error: dev 08:00, sector 0

και φυσικά ούτε mount μπορώ να κάνω σε κανένα από τα /dev/sda*, ούτε
dd if=/dev/zero of=/dev/sda bs=512 count=1, ούτε τίποτα...

Τι κάνω λάθος;

Τάσος Κοταράς
ΙΝΤΡΑΚΟΜ