Provlima me netmod (Intracom) sto mandrake 9.0

ironhell3 ironhell3 at hotmail.com
Wed Mar 19 21:36:02 EET 2003

O/H Nikos Papagrigoriou έγραψε:
> Dokimase na doseis AT commands apo to minicom.
> An to netmod einai polu palio mallon xreiazete update to firmware.

Na ipothesw exeis kanei ola ta vimata swsta e? (mknod /dev/usb/ttyACM0
klp klp)Episeis exeis epileksei os siskevi modem sou to
/dev/usb/ttyACM0, kai exeis vgalei tis epiloges pou aforoun se entasi
tou megafonou tou netmod (afou den exei megafono :) ).Ama den doulevei,
anoikse to minicom kai afou valeis stis epiloges ws thira modem tin
/dev/usb/ttyACM0 dwse AT kai prepei kanonika na sou dwsei apantisi OK.
Pes mas akrivws ti output exeis