Periodika Linux (Re: Αφιέρωμα Linux!!!)

fateswarm admin at www0.org
Sat Mar 8 14:30:02 EET 2003

On Sat, Mar 08, 2003 at 01:10:24PM +0200, DJ Art wrote:
> On Saturday 08 March 2003 01:10, fateswarm wrote:
>
> Μπορεί εν έτη 1984 το PIXEL να ήταν πώρωση, αλλά δεν είχαν όλοι πρόσβαση
> στο Internet.

Auto einai kati shmantiko pou paradexomai oti den to eixa labei upopsin
mou. H' mallon, einai to pio shmantiko pragma pou den eixa labei upopsin
mou;p

Apo thn allh, an einai toso axristo ena periodiko plhroforikhs gurw apo
UNIX/Linux logw "neas epoxhs" kai internet, giati sunexia akoume sxolia
"To RAM auto" kai to "to RAM ekeino";

Sigoura, to internet fernei oles tis plhrofories konta, tautoxrona omws
den tis bazei se mia seira. Ta periodika einai omorfa gia to logo oti
mporeis na empisteuteis tous suntaktes kai na sou baloun se mia seira
kapoia shmantika pragmata. Ekei einai h 8esh enos kalou periodikou, h'
webzine mesa "sth nea epoxh".

Kai to erothma paramenei, an einai toso axristo ena periodiko
UNIX/Linux giati asxoloumaste me to RAM edo mesa; (edo mesa=kai
opoudhpote allou sto internet ellhnes milane gia Typo plhroforikhs).