Αφιέρωμα Linux!!!

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Fri Mar 7 23:39:01 EET 2003

Στις Παρ 07 Μαρ 2003 23:30, ο/η Costas Barakitis έγραψε:

> Vazeis to word kai lyneis to provlima sou. Pretty simple :-)
>
> Otan phgaineis gia job interview

> Profanws tote pas se la6os interview(s).
>
> Mporw na

> Den einai 6ema epiviwshs, einai 6ema ideologias. Arneisai profanws na
> "ypokypseis" sthn MS giati ayth einai h ideologia sou. 6a meineis sthn
> istoria ws allos enas idealisths pou den katafere na epiviwsei enantia
> sto katesthmeno, kai malista se epoxes pou den yparxoun kai polloi.

Kalispera,
Ean to linux to haraktirisoume ideologia ( dialadi to open source ) tote
epivaletai na anaptihthei. Ean den prokopsei kai den epiviosei tote oloi mas
oi kopoi ehoun paei tzampa. Douleia hronon kai hronon programmatiston tha
pesei sto keno.
Epeita kati to opoio to kaneis apokleistika kai mono apo efharistisi sou isos
na einai ideologia, otan ipiserhontai paragontes tipou eimai admin se
epihirisi pou to hrisimopoiei kai me hreiazontai, otan eimai prosopiko se
etairia pou to proothei os meso ejikonomisis ta pros to zein tote pavei na
einai apokleistika thema  ideologias kai ginetai meso epiviosis. An afto
loipon  den anaptihtei tote poli sintoma me vlepo na psahno allou gia
douleia.
Anarotiemai ti to theoroun oi  ergazomenoi ( oxi mono oi programmatistes) stin
Red Hat i stin SuSE i  stin Mandrake .

Filika
Nikos