Αφιέρωμα Linux!!!

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Fri Mar 7 23:18:02 EET 2003

> Wste otan sou stelnoun Word attachments kai tous les oti den mporeis na
> ta diabaseis, na mh gelane mazi sou.

Vazeis to word kai lyneis to provlima sou. Pretty simple :-)

Otan phgaineis gia job interview
> kai zhtane "Computer competency" ennowntas "Microsoft Access".

Profanws tote pas se la6os interview(s).

Mporw na
> sou pw alla 10 paradeigmata apo poly prosfates empeiries mou, pou 8a
> htan *akrws 8emito* to na einai pio dhmofiles to GNU/Linux.
> Den einai 8ema prestiz, einai 8ema epibiwshs. O,ti den megalwnei
> pe8ainei.

Den einai 6ema epiviwshs, einai 6ema ideologias. Arneisai profanws na
"ypokypseis" sthn MS giati ayth einai h ideologia sou. 6a meineis sthn
istoria ws allos enas idealisths pou den katafere na epiviwsei enantia
sto katesthmeno, kai malista se epoxes pou den yparxoun kai polloi.