resetting a network card

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Mar 7 17:22:01 EET 2003

[snip]

 > Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
 > Αν δεν ξαναστείλω σχετικό μήνυμα σημαίνει ότι ο παρακάτω τρόπος δούλεψε:

 > # ifdown eth0; rmmod eepro100; ifup eth0;
                        ^^^^^^^^

Δε θυμάμαι την αρχική σου ερώτηση, αλλά αν έχεις προβλήματα με αυτό το
συνδυασμό κάρτας & driver ίσως ν' αξίζει τον κόπο να δοκιμάσεις να βάλεις
(αντί του eepro100) το e100 που υπάρχει στον kernel >=2.4.20:

CONFIG_E100
EtherExpress Pro/100 support (e100, Alternate Intel driver)

Rgds,
/-sb.