resetting a network card

mtsouk at freemail.gr mtsouk at freemail.gr
Fri Mar 7 16:36:01 EET 2003

On Thu, 6 Mar 2003, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Date: Thu, 6 Mar 2003 12:20:46 -0500
> From: Alexandros Papadopoulos <apapadop at cmu.edu>
> To: mtsouk at freemail.gr, Linux Greek Users <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
> Subject: Re: resetting a network card

> Αν δεν σου φτάνει ένα απλό ifconfig ethX down && ifconfig ethX up,
> μπορείς να κάνεις unload το module από τον πυρήνα. Πρακτικά έτσι
> "βγάζεις από την πρίζα" την κάρτα. Αν είναι hardcoded στον πυρήνα σου
> δεν γίνεται αυτό, αν είναι module, ένα από modprobe -r <module name>
> αρκεί. Δες το lsmod για να βρεις το module name.
>
> - -A
> [...]

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Μετά από ψάξιμο, βρήκα κάτι που φαίνεται να δουλεύει.
Δεν ξέρω ακόμα αν δουλεύει 100% γιατί πρώτα πρέπει να τρέξω κάποια test
των 8+ ωρών για να βεβαιωθώ.

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
Αν δεν ξαναστείλω σχετικό μήνυμα σημαίνει ότι ο παρακάτω τρόπος δούλεψε:

# ifdown eth0; rmmod eepro100; ifup eth0;
(όπως καταλαβαίνετε πρόκειται περί module - όντως σε hardcoded τα
πράγματα είναι πιο δύσκολα και δεν έχω βρει λύση.)

καλό απόγευμα,
Μιχάλης.

-----
:wq