Linux Cluster για infosystem 2003

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jun 25 13:06:11 EEST 2003

On Wednesday 25 June 2003 12:22, Giannis Stoilis wrote:
> Δεν ξέρω αν τελικά θα έρθει ο hellug στην Infosystem 2003, αλλά αν

Θα έρθει.

Απλώς, μία με τη Σύνοδο της Θεσσαλονίκης (όπου τα γραφεία της Helexpo
είχαν κλείσει σχεδόν μία εβδομάδα πρίν και είχαν μεταφέρει τον
εξοπλισμό τους Η/Υ και fax αλλού), μία με την αργία, μία και με τη
δικιά μου εξεταστική, δεν έγινε η τελική φάση της επιλογής του
περιπτέρου και των λοιπών τυπικών διαδικαστικών λεπτομερειών.
(οπότε και να ενημερώσω πλέον τους πάντες, ότι ναι, ερχόμαστε :)

Ευελπιστώ αύριο να έχει κλείσει το θέμα οριστικώς.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)