Linux Cluster για infosystem 2003

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Jun 25 12:22:13 EEST 2003

Δεν ξέρω αν τελικά θα έρθει ο hellug στην Infosystem 2003, αλλά αν τελικά
έρθει, τι θα λέγατε να στήναμε ένα μικρό(3+ pcs) linux cluster για βιτρίνα;
Δεν το έχουμε κάνει ποτέ και πστεύω ότι θα είναι κάτι που θα τραβήξει τους
επισκέπτες.
Φυσικά, θα πρέπει να στηθεί από πριν, ώστε να δοκιμαστεί καταλλήλως, για
αυτό και ρωτάω από τώρα.
Είμαι διαθετιμένος να δώσω έναν Celeron 400 για αυτό το σκοπό, όπως επίσης
και να γίνει το σπίτι(Θεσσαλονίκη) μου testing ground.

Σας αρέσει η ιδέα; Τι γνώμη έχετε; Ποιος ενδιαφέρεται να δανείσει μηχάνημα;
Ποιος έχει ξαναστήσει;

Και δεν ξέρω αν το τραβάω πολύ, αλλά γιατί να μην πετάξουμε και καμμιά
evaluation version της Oracle επάνω;

- Γιάννης