Additional Debian packages on CD

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Jun 23 15:38:12 EEST 2003

 > Χαιρετώ τη λίστα.
 > Αποφάσισα να δοκιμάσω τη Debian και έχω στήσει το base σύστημα σε ένα
 > φορητό που έχω. Θέλω να στήσω τη stable (woody) αλλά να προσθέσω το
 > XFree 4.3 και το gnome 2.2. Έχω βρει τα απαραίτητα packages από http
 > repositories αλλά θέλω να φτιάξω CD με αυτά ώστε το apt να τα βρει
 > locally. Χρειάζεται στο CD να φτιάξω ακριβές image του repository ή να
 > πετάξω τα .deb και το packages.gz στο root του cd?

Η πιο απλή, quick & dirty λύση είναι γράψεις τα πακέτα σε CD και μετά
να τα ρίξεις στο /var/cache/apt/archives/ του φορητού :) Στο
sources.list βάζεις τα κανονικά urls των repositories και κάνεις
apt-get update όπως συνήθως, αλλά κατά την εγκατάσταση το apt
κοιτάει πρώτα στο /var/... οπότε αν τα βρεί τα πακέτα εκεί δεν
κατεβάζει τίποτα.

Τοπικά repos επίσης πρέπει να φτιάχνονταιι εύκολα. Pointers:
dpkg-scanpackages, dpkg-scansources, debmirror.

 > Στέλιο είχες αναφέρει το apt-proxy που έφτιαχνε mirror του repository
 > τοπικά. Μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό από το redhat που έχω στη
 > δουλειά; (το γρήγορο access το έχω εκεί και θέλω να μεταφέρω τα πακέτα
 > σπίτι μου).

Μάλλον θα είναι πιό πολλή δουλειά να στήσεις το apt-proxy και ουσιαστικά
θα αντιγράφεις πάλι πακέτα κάπου στο /var του φορητού...

 > Σε πρώτη άποψη μου αρέσει η ιδέα να στήνεται ένα βασικό minimal
 > bootable σύστημα και μετά να βάζει ο καθένας ό,τι θέλει. Βέβαια το
 > configuration είναι πολύ πιο χρονοβόρο. Υπάρχει κάτι αντίστοιχο του
 > kickstart της redhat που μπορεί να φτιάξει image ενός συστήματος που
 > έχει γίνει εγκατάσταση στο παρελθόν; Δηλ ίδια πακέτα και ίδιο
 > configuration χωρίς τις interactive ερωτήσεις για το configuration του
 > κάθε πακέτου.

Χμμμ, δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το kickstart αλλά όλο και κάτι
παρόμοιο θα υπάρχει. Πριν μερικούς μήνες πάντως είχα χρησιμοποιήσει το
fai (http://www.informatik.uni-koeln.de/fai) σε ένα cluster απο
sparcs. Το αν θα σε βολέωει ή όχι εξαρτάται απο τον αριθμό
μηχανημάτων, το πόσο συχνά 8α χρειάζεται να ξσναπερνάς το image και
την υπομονή σου :)

Rgds,
/-sb.