Additional Debian packages on CD

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Mon Jun 23 13:22:20 EEST 2003

Χαιρετώ τη λίστα.
Αποφάσισα να δοκιμάσω τη Debian και έχω στήσει το base σύστημα σε ένα
φορητό που έχω. Θέλω να στήσω τη stable (woody) αλλά να προσθέσω το
XFree 4.3 και το gnome 2.2. Έχω βρει τα απαραίτητα packages από http
repositories αλλά θέλω να φτιάξω CD με αυτά ώστε το apt να τα βρει
locally. Χρειάζεται στο CD να φτιάξω ακριβές image του repository ή να
πετάξω τα .deb και το packages.gz στο root του cd?

Στέλιο είχες αναφέρει το apt-proxy που έφτιαχνε mirror του repository
τοπικά. Μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό από το redhat που έχω στη
δουλειά; (το γρήγορο access το έχω εκεί και θέλω να μεταφέρω τα πακέτα
σπίτι μου).

Σε πρώτη άποψη μου αρέσει η ιδέα να στήνεται ένα βασικό minimal
bootable σύστημα και μετά να βάζει ο καθένας ό,τι θέλει. Βέβαια το
configuration είναι πολύ πιο χρονοβόρο. Υπάρχει κάτι αντίστοιχο του
kickstart της redhat που μπορεί να φτιάξει image ενός συστήματος που
έχει γίνει εγκατάσταση στο παρελθόν; Δηλ ίδια πακέτα και ίδιο
configuration χωρίς τις interactive ερωτήσεις για το configuration του
κάθε πακέτου.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

  Kostas Zorbadelos
  Otenet IT Department | BSO Team

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.