SOLVED: Προβλήματα με Framebuffer+VGA

DJ Art djart at linux.gr
Sat Jun 21 19:10:02 EEST 2003

On Saturday 21 June 2003 17:54, Φίλιος Κωνσταντίνος wrote:

> με την E70), αποφάσισα ότι ίσως να ευθύνονται οι ηλεκτρικές συσκευές
> (φούρνος, πληντήριο πιάτων,ψυγείο) τα οποία χωρίζονταν από αυτήν με

> Απλώς κάποια στιγμή σταμάτησα να
> τα ρίχνω στην οθόνη και αποφάσισα ότι απλώς η κάρτα γραφικών την

Χμ, ναι. Επειδή ήμουν σχεδόν σίγουρος (απλά βαριόμουν να ψάξω στα
archives για να επιβεβαιωθώ) οτί εσύ είσαι αυτή η (παλιά) περίπτωση με
τις ηλεκτρικές συσκευές .....

Εγώ με τέτοιες συνθήκες δεν θα κατηγορούσα ούτε την οθόνη, ούτε την
κάρτα γραφικών, ούτε το lilo ή το δίσκο για αυτά τα παρανοϊκά (και
εντελώς undocumented) error messages που πετάει :>

Ελπίζω μόνο, μετά από τόσο καιρό, να έχεις εγκαταστήσει μια μεγάλη πλάκα
μολύβδου (2.5 - 4.5 cm) μπροστά από τον τοίχο για να προστατεύει (αν μη
τι άλλο) το PC!!

> Τον κατέβασα, τον εγκατέστησα, και παρόλο που
> ακόμα δεν έχω framebuffer, τουλάχιστον όταν βγαίνω από τα X
> επαναφέρει το σύστημα στην κατάσταση που το βρήκα,

Α, μην ανησυχείς. Όταν ζαβλακωθεί κι αυτός ο driver από την ακτινοβολία
των ηλεκτρικών συσκευών και αν ακόμα δεν έχεις εγκαταστήσει κι ένα
κλωβό Faraday (με μεταλλικό πλέγμα πυκνότητας 35 χιλιάδων κυψελλίδων/τμ)
γύρω από το PC, τα ίδια φαινόμενα θα ξαναρχίσουν να συμβαίνουν ;>

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)