SOLVED: Προβλήματα με Framebuffer+VGA

Φίλιος Κωνσταντίνος drcypher at mail.ntua.gr
Sat Jun 21 18:05:02 EEST 2003

Στις Fri, 20 Jun 2003 19:09:23 +0300, ο/η DJ Art <djart at linux.gr>
έγραψε:

> Και ... τί οθόνη είναι αυτή ?? Και πόσο παλιά είναι ??

Πρέπει να είναι 2 χρόνων. Η πρώτη σειρά των ViewSonic E70. Μου συνέβαινε
από την αρχή που την πήρα... βασικά η πρώτη που πήρα άρχισε να βγάζει
κάτι περίεργες αποχρώσεις πράσινου στην κάτω αριστερά γωνία και κόκκινου
στην κάτω δεξιά γωνία (ή αντίστροφη) και μιας και αυτό είχε συμβεί και
στην προηγούμενη οθόνη μου (την οποία αντικατέστησα με την E70),
αποφάσισα ότι ίσως να ευθύνονται οι ηλεκτρικές συσκευές (φούρνος,
πληντήριο πιάτων,ψυγείο) τα οποία χωρίζονταν από αυτήν με έναν τοίχο.
Έτσι πήρα (στα πλαίσιο της εγγύησης) μια δεύτερη κόπια (:-) ), την οποία
έχω μέχρι σήμερα. Απλώς κάποια στιγμή σταμάτησα να τα ρίχνω στην οθόνη
και αποφάσισα ότι απλώς η κάρτα γραφικών την κουράζει αλλάζοντας
συνέχεια τα modes, refresh rates, κτλ. Απλώς μερικές φορές φαίνεται να
μην καταφέρνει να κάνει τις αλλαγές και πάνω στη μετάβαση (συνήθως από
την ενεργή κατάσταση στην standby, π.χ. κατά το reboot) μου σβήνει :-)

> (ΥΓ: ναι, μου κάνει χοντρή εντύπωση όλη αυτή η συμπεριφορά της
> οθόνης!!)

Όπως και να'χει, η οθόνη εξακολουθεί να κάνει τα παιχνίδια της, δε
συμβάινει όμως το ίδιο και με την κατάσταση στο Linux. Παρόλο που δεν
είχα ειδοποιηθεί από την mailing list της nvidia, υπάρχει καινούριος
driver, και μάλιστα φτιαγμένος με το καινούριο σύστημα της nvidia
(υποθέτω πιο βολικό). Τον κατέβασα, τον εγκατέστησα, και παρόλο που
ακόμα δεν έχω framebuffer, τουλάχιστον όταν βγαίνω από τα X επαναφέρει
το σύστημα στην κατάσταση που το βρήκα, οπότε η κονσόλα έχει εικόνα ξανά
κανονικά. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Για οποιεσδήποτε
ερωτήσεις/διευκρινήσεις απλώς ρωτήστε :-)

--
Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών / Ε.Μ.Π.