LILO Geometry Warning

Φίλιος Κωνσταντίνος drcypher at mail.ntua.gr
Sat Jun 21 18:03:01 EEST 2003

Στις Fri, 20 Jun 2003 17:52:47 +0300, ο/η Φίλιος Κωνσταντίνος
<drcypher at mail.ntua.gr> έγραψε:

> Χαιρετώ,
>
>   τελευταία είχα πολλές ανακατατάξεις σε hardware/software κτλ. οπότε
> μάλλον θα χρειαστεί να κάνω δυο-τρεις ερωτησούλες που προέκυψαν σε
> ισάριθμα mails.

Τρομερή ημέρα (ή μάλλον νύχτα) η χθεσινή. Μπορεί να έχασα μιας μέρας
ύπνο και μερικές κρίσιμες ώρες διαβάσματος (έχει να γίνει στην
εξεταστική...) αλλά έχω νέα από όλα τα μέτωπα :-) Αρχίζω:

> 1 Warning: LBA32 addressing assumed
> 2 Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
> 3 head/sector geometries for BIOS drive 0x80
> 4    fn 08: 1024 cylinders, 255 heads, 63 sectors
> 5    fn 48: 28733 cylinders, 16 heads, 255 sectors
> 6 Added Linux *
> 7 Added Windows

Είπα να δοκιμάσω το lilo-22.5 που είχα κατεβάσει από το slackware-extra.
ΤΟ έτρεξα οπότε τα πάντα διαλύθηκαν (εννοώ ότι όταν έκανα boot απλώς
είχα το string "01 " να επαναλαμβάνεται ανά μερικά κλάσματα του
δευτερολέπτου). Έτσι bootαρα από το Installation CD του Slack με bare.i
root=/dev/hda2 ......
Αφού φόρτωσε έβαλα ξανά το παλιό lilo και έτρεξα την εντολή, οπότε οι
επίμαχες γραμμές δεν εμφανίστηκαν :-)) Όταν πλέον το παλιό lilo είχε
επανέλθει στο MBR μου, ξαναbootαρα από τον δίσκο πλέον, μπήκα κανονικά
στο σύστημα και ξανάτρεξα το lilo να δω αν θα ξαναγίνει χωρίς τα
επιπλέον μηνύματα. Το output τελικά είχε και πάλι τις 4 γραμμές. Go
figure :-)

--
Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών / Ε.Μ.Π.