Mia mikri erwtisoula

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Sat Jun 21 03:17:47 EEST 2003

On Friday 20 June 2003 19:39, DJ Art wrote:

> εεε :) βάλε και ένα offset ;-P
>
> Αν η θερμοκρασία της M/B είναι 70 C και της cpu είναι 90, τότε ... ε ...
> υπάρχει πρόβλημα ;)

Στο πρώτο του email είχε γράψει ότι η μεγίστη θερμοκρασία του επεξεργαστή ήταν
65C... έχοντας αυτό ως δεδομένο μίλησα για 16-18C διαφορά.

> Μετά από τη δικιά μου και δικιά σου περιπέτεια, μου κάνει αίσθηση το
> γεγονός ότι δεν ανέφερες τίποτα για arctic silver ;>

Τα thermal compounds είναι πολύ σημαντικά στους AMD [0], στους P4 που έχουν
heat diffusers είναι πιο σημαντικό [1] η σωστή ψύξη του συστήματος...

[0] άντε και στους 'προβληματικούς' P3.
[1] ειδικά τη στιγμή που χρησιμοποιεί ψύκτρα της Intel. [2]
[2] κάτι που έρχεται σε πακέτο και ΠΡΕΠΕΙ να δουλεύει, εκτός κι αν κάνεις
χοντρή χαζομάρα.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.