Mia mikri erwtisoula

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jun 20 19:36:01 EEST 2003

On Friday 20 June 2003 15:52, Michael Iatrou wrote:

> Αν η διαφορά της θερμοκρασίας του m/b με τον επεξεργαστή (μετά από
> τουλάχιστον 15 λεπτά λειτουργίας σε full load) είναι μεγαλύτερη από
> 16-18C *ΜΗΝ* βάλεις τίποτα επιπλέον!

εεε :) βάλε και ένα offset ;-P

Αν η θερμοκρασία της M/B είναι 70 C και της cpu είναι 90, τότε ... ε ...
υπάρχει πρόβλημα ;)

> Αν είναι μικρότερη, βάλε ένα ανεμιστηράκι στο πίσω μέρος του PC case
> και δες πως πάει...

Μετά από τη δικιά μου και δικιά σου περιπέτεια, μου κάνει αίσθηση το
γεγονός ότι δεν ανέφερες τίποτα για arctic silver ;>

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)