asymptotically off topic

kzorba at otenet.gr kzorba at otenet.gr
Fri Jun 20 10:54:01 EEST 2003

At Thu, 19 Jun 2003 13:11:01 -0400,
Constantinos Antoniou wrote:

> Xairete,
>
> exw ena problima me ta unix-underpinning tou Mac OSX, kai den jerw pou
> na strafw... Dedomenou oti i lista exei fanei ejairetika helpful sto
> parelthon, elpizw mipws brethei kapoia lysi apo edw...
>
> [Gia tin akribeia to problima einai mallon me emena, alla to parablepw
> pros to paron...]
>
> Loipon, anti na kanw mv to /usr/local/lib, ekana mv to /usr/lib (o
> logos pou ithela na kanw to prwto mv einai gia na kanw kati compile,
> enw ypirxe kati sto /usr/lib pou ekane conflict).
>
> Meta to atyxes mv tou /usr/lib, oti kai na paw na kanw (ls, mv, etc)
> petaei Segmentation fault.
>
> Mipws yparxei kamia protasi (isws kanontas tin ypothesi ergasias oti
> milame gia linux/bsd?)
>
> Eyxaristw,
>
> Costas
>

> --
> Constantinos Antoniou
> Ph.D. Candidate
> Massachusetts Institute of Technology
> Intelligent Transportation Systems Program
> 77 Massachusetts Ave., NE20-208, Cambridge, MA 02139
> (T) 617-252-1113 * (F) 617-252-1130 * (email) costas at mit.edu

Lyseis pou mou pernane apo to myalo...

- An douleyei to ln kane ena symbolic link apo to /usr/lib sto
/usr/lib.kookoo pou ekanes to mv
ln -s /usr/lib.kookoo /usr/lib (makari na einai toso aplo)

- Opos protathike kai apo allous an exeis tcsh kane
setenv LD_LIBRARY_PATH (i otidipote antistoixo exei to MACOS X).

- Sto linux eparxei to ldconfig me to opoio mporeis na peiraxeis to
configuration toy runtime linker legontas toy pou tha vriskei
libraries pou xreiazetai to kathe dynamically linked ektelesimo. Sto
linux i pliroforia apothikeyetai sto /etc/ld.so.conf. Epipleon to
ldconfig einai statically linked kai tha mporeis na to trexeis (an
yparxei sto MACOS X). An yparxei kai doulepsei meta tha mporeis na
kaneis mv.

- Telos to rescue CD. Poly kalo gia tetoia pragmata einai to KNOPPIX
(arkei na ypostirizetai to filesystem toy MACOS X)
http://www.knoppix.org/

Makari na katsei kati apo ayta...

  Kostas Zorbadelos
  Otenet IT Department | BSO Team

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.