Kernel 2.4.21 kai udf [super]mount

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jun 19 11:52:01 EEST 2003

On Thursday 19 June 2003 11:14, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Άκου πώς έπαιξε:
> στην επιλογή dvd device του xine έκανα το /dev/hdd -> mnt/dvd.
> Λογικό δεν μου φαίνεται, αφού ζητάει device, αλλά έπαιξε.

Αν του βάλεις το device κανονικά που θέλει, τότε όταν πας να παίξεις το
dvd, δεν σου βγάζει κάποιο μήνυμα λάθους ??

άνοιξε μια κονσόλα και από εκεί τρέξε το xine για να δείς πιθανά error
messages που θα γράφει εκεί.

Επίσης, φρόντισε να έχεις read write permissions πάνω στο device του dvd
(/dev/hdd).

> Πάντως η συμπεριφορά εξακολουθεί να είναι προβληματική, αφού
> μόνο ο root μπορεί να κάνει mount, παρά την την επιλογή "user"
> στο fstab.

Για τσέκαρε με το man mount αν το "σωστό" είναι user ή users. (διότι
μπροστά μου έχω το slackware στο οποίο είναι user, αλλά δεν αποκλείεται
η σύνταξη στο mandrake να το θέλει users).

Όταν το κάνεις mount -t udf έστω και σαν root:
Το udf support στον πυρήνα είναι σαν module ή μέσα στον πυρήνα ?
Αφού το κάνεις mount, τρέξε:
$ dmesg |grep -i udf και δές αν όλα πάνε καλά.

(αν είναι σαν module, αφού κάνεις mount, κάνε lsmod να δείς αν
φορτώνεται το module)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering