Kernel 2.4.21 kai udf [super]mount

Nikos Kanellopoulos nkan at mantis.gr
Thu Jun 19 11:10:01 EEST 2003

>Χμμμ, κάτι μου λέει πως δεν είναι μαλακίες ....

>Κάντο mount -t udf  και στη συνέχεια κάνε ls /mnt/dvd/
>Αν βλέπεις τα αρχεία μέσα εκεί (vob και ifo μέσα σε καταλόγους VIDEO_TS
>AUDIO_TS  if I remember correct), τότε είναι οκ το udf support του
>πυρήνα.

>Αν όντως είναι οκ το support του πυρήνα, τότε .... μήπως όλως τυχαίως
>όλα τα πρηγούμενα DVDs που είχες δεί με το Xine ήτανε non-CSS-ed ?? Και αυτό που πάς να δείς τώρα είναι CSS
>encrypted ??

Μιλάμε για το ίδιο dvd που είχα δει την προηγούμενη μέρα...

Άκου πώς έπαιξε:
στην επιλογή dvd device του xine έκανα το /dev/hdd -> mnt/dvd.
Λογικό δεν μου φαίνεται, αφού ζητάει device, αλλά έπαιξε.

Πάντως η συμπεριφορά εξακολουθεί να είναι προβληματική, αφού
μόνο ο root μπορεί να κάνει mount, παρά την την επιλογή "user"
στο fstab.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net