motherboard with raid controller

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Jun 13 10:25:01 EEST 2003

On Thu, 12 Jun 2003 20:39:24 +0300
Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> wrote:

> Sobara twra, den exw dei pou8ena ENA raid me 8 diskous.
> Prin kanena xrono esthsa ena SAN me trianta hotplug compaq 18GB SCSI
> diskous(nai, kosthse parapanw apo ton mis8o mou arketwn xronwn). H
> entolh pou hr8e apo thn etaireia software htan na ftiaksoume POLLA mikra
> raid5 me hot-spares.

Kai poly swsta.

Ayto poy den gnwrizw einai : Se periptwsh poy kaneis striping kai xtyphsei
ena block se kapoio disko, xaneis mono to block H oloklhro to stripe? Ayto
endexetai na einai kai implementation-dependent. Se ka8e periptwsh, to raid5
einai aparaithto, kai an yparxei arketa megalo portofoli, kai ta hot spares.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE