Ximian Openoffice new features

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jun 10 12:36:01 EEST 2003

On Tuesday 10 June 2003 10:21, Steve Stavropoulos wrote:

>  Μου έκανε αρχικά εντύπωση αυτό που λες, οπότε αφιέρωσα δύο λεπτά να
> το ελένξω.

Για να πώ την αλήθεια, χθές δεν εξάντλησα κάθε όριο υπομονής. Αλλά έχω
την αίσθηση ότι κι εσύ έφτασες μέχρι ένα βήμα πρίν ανακαλύψεις ότι δεν
μπορείς να κατεβάσεις *όλο* το source code.

Πάμε:

> Παμε στο http://www.ximian.com και βάζουμε στο search 'source code'.
> Δεύτερο hit είναι ένα πολύ όμορφο site που λέγετε
> http://developer.ximian.com/projects/source/ όπου βλέπουμε με ποιον
> τρόπο θα πάρουμε το source και μας δείχνει και το
> http://patches.ximian.com

Μέχρι εδώ καλά.

Αν και να σου πώ την αλήθεια, θα προτιμούσα το source code να βρίσκεται
στο ftp.ximian.com/pub όπως βρίσκονται και τα rpms. (παρά να έχουν 3
sites και το ένα να σε παραπέμπει στο άλλο).

Παρένθεση εδώ:

> το οποίο έχει τα patches που έχουν βάλει σε
> κάθε πακέτο (και ΑΥΤΟ είναι το ποιο σημαντικό και όχι το να σου
> δίνουν ολόκληρο το source code που έτσι και αλλιώς μπορείς να το
> πάρεις και από τον original developer

Δεκτό και σωστό (εξάλλου όταν λέω source code της Ximian, αυτό εννοώ).
Και αρκετά παλιότερα είχα βάλει gnome 1.4 από source code patchάροντας
ένα ένα όλα τα πακέτα του gnome. Αλλά θυμάμαι ότι τα patches βρίσκονταν
στο main ftp directory, δίπλα ακριβώς από τα binaries.

Κλείνει η παρένθεση εδώ.

Είμαστε στο http://patches.ximian.com

Διαλέγω τα εξής modules:
gnome-desktop
ooo
ooo-dictionaries
ooo-fonts

Στο branch επιλέγω Ximian Desktop 2
Στο Platforms επιλέγω Redhat-9-i386

Και πατάω "Give me tha patches!".

Λοιπόν, εχθές ομολογουμένως δεν είχα βάλει το gnome-desktop, μόνο τα
openoffice specific.

Μου βγάζει 4 πινακάκια (html πινακάκια).

Για το μεν gnome-desktop δίνει τα links για τα patches. όλα οκ.
Αλλά για τα επόμενα 3 (ooo, ooo-dicts, ooo-fonts), τα πινακάκια δεν
έχουν μέσα καθόλου a href links.

Δηλαδή, εμφανίζονται σαν text only, και περιέχουνε:

ooo
Ximian Desktop 2
redhat-9-i386
Sources
Patches

ooo-dictionaries
Ximian Desktop 2
redhat-9-i386
Sources
ooo-dictionaries-2003-05-23.tar.bz2-2
Patches

ooo-fonts
Ximian Desktop 2
redhat-9-i386
Sources
ooo-fonts-1.0.0.tar.gz-1
Patches

όπως τα βλέπεις, φαντάσου 3 πίνακες με 5-6 rows το καθένα.
Δεν υπάρχουν patches καθόλου, καταρχάς, 2ον τα παραπάνω .tar.gz-1 και
tar.bz2-2 είναι text, δεν δίνει link.
και αν παρατηρείς, στο ooo δεν βγάζει ούτε καν κάτι σε text.

Τώρα διαλέγω όλα τα modules. Μου επιστρέφει:
Request-URI Too Large
The requested URL's length exceeds the capacity limit for this server.

request failed: URI too long

(διότι η φόρμα κάνει GET method και προφανώς τα modules είναι πάρα
πολλά)

Εδώ εγώ έχω εξαντλήσει κάθε όριο υπομονής, δεν μπορώ να κάτσω να βάζω
4-4 τα modules για να δώ ποιά είναι διαθέσιμα σε patches και ποιά όχι.

Οπότε, υποννοώ παντελώς αμέσως και παντελώς σαφώς ότι η Ximian συνειδητά
σε αυτό το σημείο δεν σε διευκολύνει να κατεβάσεις τα sources, αλλά σου
ψιλο-σπάει τα νεύρα. Οπότε, αφενός αν θέλω μόνο το opeoffice, δεν μπορώ
να πάρω το source code, αν θέλω όλο το υπόλοιπο XD2 source code, και
πάλι η εφαρμογή δεν με αφήνει να επιλέγω τα ΠΑΝΤΑ με τη μία.

Δεν έχω κακές προθέσεις, απλώς το source code του kernel και του KDE και
του gnome και του Α-Β-Γ-project.tar.bz2 του sourceforge βρίσκεται σε
εμφανές εύκολα προσβάσιμο σημείο, ενώ εδώ όχι.

Θα στείλω mail στο contact point που έχουνε στο patches.ximian.com.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering