Ximian Openoffice new features

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue Jun 10 10:39:01 EEST 2003

On Tuesday, 10 June 2003, DJ Art wrote:

> Παρόλο που η Ximian διατυμπανίζει ότι υποστηρίζει το GPL, το να βρείς το
> source code αυτών των πραγμάτων είναι πραγματικά μια περιπέτεια.
> Μπλέκεσαι σε έναν κυκεώνα από redirection URLs, θυμίζει ελληνικό
> δημόσιο, όπου το ένα site σε στέλνει στο άλλο, ώστε να τσαντιστείς
> τελικά και να παρατήσεις κάθε προσπάθεια.

 Μου έκανε αρχικά εντύπωση αυτό που λες, οπότε αφιέρωσα δύο λεπτά να το
ελένξω.
Παμε στο http://www.ximian.com και βάζουμε στο search 'source code'.
Δεύτερο hit είναι ένα πολύ όμορφο site που λέγετε
http://developer.ximian.com/projects/source/ όπου βλέπουμε με ποιον
τρόπο θα πάρουμε το source και μας δείχνει και το
http://patches.ximian.com το οποίο έχει τα patches που έχουν βάλει σε
κάθε πακέτο (και ΑΥΤΟ είναι το ποιο σημαντικό και όχι το να σου δίνουν
ολόκληρο το source code που έτσι και αλλιώς μπορείς να το πάρεις και από
τον original developer (και κρύβοντας λιγάκι τα srpms αποφεύγουν και
τους τύπους που τα παίρνουν, κάνουν compile και μετά ζητάνε support)).

 Τι σε πιάνει;