"On-the-fly" ???????????????????????? ??????????????.

Nikos_Apostolakis Nikos_Apostolakis at math.ucr.edu
Tue Jun 3 20:47:01 EEST 2003

> an enoeis afto pou les ston titlo orthografiko elegxo, psakse gia
> aspell, ispell, OpenOffice spellchecker (MySpell). on-the-fly ti enoeis?

Isws na enoei kati poy na doylevei enw kaneis edit to file.
Gia paradeigma yparxei ena packeto gia Emacs flyspell.el poy
kanei spell-check ka8ws grafeis. Epeidh den exw brei akoma ton
xrono na balw ellhniko ispell den kserw an doylevei me ellhnika
by default alla o kwdikas fainete kalogrammenos me arketa sxoleia
wste den 8a 'nai dyskolo na to prosarmoseis.

Apo thn eisagwgh:

   ;;; Commentary:
   ;;
   ;; Flyspell is a minor Emacs mode performing on-the-fly spelling
   ;; checking.
   ;;
   ;; To enable Flyspell minor mode, type M-x flyspell-mode.
   ;; This applies only to the current buffer.
   ;;
   ;; To enable Flyspell in text representing computer programs, type
   ;; M-x flyspell-prog-mode.
   ;; In that mode only text inside comments is checked.
   ;;
   ;; Note: consider setting the variable ispell-parser to `tex' to
   ;; avoid TeX command checking; use `(setq ispell-parser 'tex)'.
   ;;
   ;; Some user variables control the behavior of flyspell.  They are
   ;; those defined under the `User variables' comment.

Nikos