Linux-compatible external modem.

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Tue Jun 3 09:39:01 EEST 2003

At Mon, 2 Jun 2003 23:35:30 +0300,
DJ Art wrote:

> On Monday 02 June 2003 15:18, ZORBADELOS KONSTANTINOS wrote:
>
> > Apo mikri empeiria apefyge ta crypto. Ena US-Robotics tha paizei mia
> > xara.
>
> Τα serial Crypto external modems είναι μια χαρά.
>
> Αυτά που πρέπει να αποφεύγονται (Crypto ή μη Crypto) είναι γενικώς τα
> USB.
>

> >   Kostas Zorbadelos
> >   Otenet IT Department | BSO Team
> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
>
> - What's your ONE purpose in life ?
> - To explode, of course! ;-)

Ego me serial external Crypto modem eixa polla provlimata. Ekana
epityximeno dialup 1 stis 3 fores pou prospathousa. Den gnorizo an
eprepe na toy doso kapoio eidiko string arxikopoiisis i ti eftaige
genika giati den to epsaksa kai poly. Filos pou pire to idio para tin
ypodeiksi mou na min to kanei, antimetopizei ta idia provlimata. An
gnorizete kati parapano gia ayta peite to. Ego eipa apla ayto pou
paratirisa me ta matakia mou.

  Kostas Zorbadelos
  Otenet IT Department | BSO Team

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.