Linux-compatible external modem.

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Mon Jun 2 21:07:01 EEST 2003

Στις 02/Ιούν/2003, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:15, ο/η Panos Platon
Tsapralis έγραψε:
> Χαιρετώ τους πάντες και εύχομαι καλό μήνα!
>
> Αποφάσισα να αγοράσω ένα εξωτερικό modem γιά τον laptop υπολογιστή μου
> (αφού, τελικά και παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και το ατέλειωτο
> ψάξιμο στο Internet, δεν κατάφερα να λειτουργήσω το ενσωματωμένο μέσα
> από Linux). Θα το χρησιμοποιήσω με μία απλή τηλεφωνική γραμμή του OTE
> (PSTN - όχι ISDN).
>
> Θα το εκτιμούσα πολύ αν με συμβουλεύατε, με βάση την εμπειρία σας,
> σχετικά με το ποιές μάρκες είναι συμβατές και χρησιμοποιήσιμες με Linux
> (χρησιμοποιώ Red Hat 8.0 - αν και δεν νομίζω ότι το distribution παίζει
> [...]
Περισσότερο έχει νόημα το αν θα είναι πραγματικά hardware modem και όχι
softmodem (όπως πολλά USB). Αν συνδέεται στην σειριακή είναι 100%
hardware modem, άρα 100% συμβατό με linux. Αν είναι USB, θέλει να ψάξεις
τι τσιπάκι φοράει. Τα πιο πολλά USB softmodem (a.k.a. WinModem) φοράνε
Connexant, απόφυγέ τα.

Εγώ χρησιμοποιώ ένα πανάρχαιο (3+ χρόνια) Micronet Shuttle, αλλά κατά
τεκμήριο τα καλύτερα modems είναι τα US Robotics που ανέφεραν κι οι
άλλοι.

Φιλικά,
--
Νικόλαος Διονυσόπουλος