Samba PDC with WIN2000 clients/Any help welcomed!!!

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Tue Jun 3 08:14:01 EEST 2003

Αρχικό μήνυμα από  Dimitris Ioannou <ioannou68 at yahoo.gr>:
> Προσπαθώ εδώ και 1 1/2 εβδομάδα να κάνω join στο domain που έχω δημιουργήσει
> με  SAMBA 2.2.7a (RedHat 9), δύο Windows 2000 clients χωρίς επιτυχία. Το
> βασικό μου πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να δημιουργήσω σωστά τους
> λογαριασμούς workastation αφ'ενός και χρήστη αφ' ετέρου (στο LINUX). Τα
> manuals  που έχω δει δεν είναι τόσο ξεκάθαρα. Εκτός των άλλων μπερδεύομαι
> αρκετά με τους UNIX λογαριασμούς που πρέπει να δημιουργήσω (το παιχνίδι
> χάνεται κάπου μεταξύ των /etc/passwd, /etc/shadow /etc/groups /etc/gshadow).

Καταρχήν, σιγουρέψου ότι έχεις τις επιλογές:
encrypt passwords=yes
domain logons=yes
στο smb.conf σου.

Μετά, θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν χρήστη για κάθε μηχάνημα που θέλεις να
βάλεις στο domain, με το όνομά του να τελειώνει πάντα σε $. Π.χ, αν θέλεις να
βάλεις τον υπολογιστή "PC1" στο domain, τότε θα φτιάξεις τον χρήστη "PC1$". Να
μην έχουν home directory, και να μην μπορούν να κάνουν login. Για παράδειγμα, η
εντολή είναι:
useradd -s /bin/false -d /nonexistent -c "NT Machine Trust Account" PC1\$

Τώρα, πρέπει να προσθέσεις τα account αυτά στην samba:

smbpasswd -a -m PC1.

Αυτά, πάνω κάτω. Για να έχεις και roaming profiles, και αυτόματο mounting
drive, δες τις υπόλοιπες επιλογές στο πολύ καλό documentation της samba.
Φυσικά, υπάρχει και το Google. Δώστε κάτι του στυλ "samba domain controller"
και θα πάρεις γύρω στα 30000 αποτελέσματα. Happy reading...

- Γιάννης Στοίλης
giannis at stoilis.gr