Samba PDC with WIN2000 clients/Any help welcomed!!!

Dimitris Ioannou ioannou68 at yahoo.gr
Tue Jun 3 07:34:01 EEST 2003

Χαιρετώ την λίστα...

Δεν πολυγράφω σ'αυτήν διότι δεν είμαι γκουρού αλλά σας βεβαιώνω πως
παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή όλα όσα λέγονται και έχω μάθει μέχρι τώρα πολλά
πράγματα...(το ελληνικό κείμενο που γράφω είναι άραγε ευδιάκριτο...πείτε μου
αν υπάρχει πρόβλημα).
Προσπαθώ εδώ και 1 1/2 εβδομάδα να κάνω join στο domain που έχω δημιουργήσει
με  SAMBA 2.2.7a (RedHat 9), δύο Windows 2000 clients χωρίς επιτυχία. Το
βασικό μου πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να δημιουργήσω σωστά τους
λογαριασμούς workastation αφ'ενός και χρήστη αφ' ετέρου (στο LINUX). Τα
manuals  που έχω δει δεν είναι τόσο ξεκάθαρα. Εκτός των άλλων μπερδεύομαι
αρκετά με τους UNIX λογαριασμούς που πρέπει να δημιουργήσω (το παιχνίδι
χάνεται κάπου μεταξύ των /etc/passwd, /etc/shadow /etc/groups /etc/gshadow).
Κάποια βοήθεια ως προς την δημιουργία των λογαριασμών θα ήταν παραπάνω από
ευπρόσδεκτη...

Ευχαριστώ

Δημήτρης Ιωάννου

Υ.Γ. (Αν το γράμμα δεν διαβάζεται παρακαλώ πολύ ειδοποιήστε με)!