RH 8 kai ellinika

zeppelin zeppelin at techteam.gr
Mon Jun 2 17:23:10 EEST 2003

diabasa to artho sto telefteo magaz gia ta ellinika.
ta exports giati xreiazodai?

an ta kanoume etsi pou ta leei tote den tha ehoume mia aisxri
grammatoseira os default toso gia ta ellinika oso kai gia ta agllika
(mia kaligraffiki dithen, pou einai kakasximi kai den fainete kai tipota
sto xterm kai pouthena allou)

einai apolyta sosto to article? enoo pos tha boresoume na baloume
ellinika me tonous (to sistima to gnosto me ton ;a = pou dinei alfa me tono)
kai pos tha boresoume na ehoume a) tin stadar grammatoseira gia to linux
b) ola sa na itan prin

toso diskolo einai na eimaste amerikanoi apla me tin diafora oti an
patisoume ALT SHIFT tha graofume ellinika?

efharisto..