Plotting software question.

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jul 18 13:04:03 EEST 2003

On Friday 18 July 2003 10:52, Giannis Stoilis wrote:

> Se php(nai, command line php):

Χεχ, αυτό πλέον δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Ειδικά με το CLI.
Από εδώ και μπρός έχουμε να δούμε πολλά πράγματα τα οποία θα είναι
φτιαγμένα με αυτόν τον τρόπο ;)

> Tote pou to ekana omws, eixa problhma me ta ellhnika. Den kserw
> an isxuei akoma...

όχι. Βέβαια, εξαρτάται από την έκδοση. Αν το πρόγραμμα βασίζεται σε
αρχαία έκδοση της GD, τότε ναι, ίσως υπάρχει πρόβλημα.

Σε κάποια φάση που είχα παίξει κι εγώ μαζί της, διαπίστωσα ότι κάθε
πρόβλημα με ελληνικά λύνεται χρησιμοποιώντας τον πλέον "ορθόδοξο"
τρόπο, δηλαδή UTF-8 και TTF font. (+ενδεχομένως iconv)

(Μάλιστα, αν κάποιος ψάξει στα archives, θα βρεί και σχετικό post μου).
Χμμμμ, ας το κάνω τώρα για να δοκιμάσω και πόσο καλά δουλεύει το Mnogo
;)

http://search.hellug.gr/?q=GD+Ελληνικά&ul=lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users

Cool, επιστρέφει αυτό:
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-January/044216.html