Plotting software question.

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Jul 18 10:53:03 EEST 2003

Σταμάτης Κεκές wrote:
> Mipos kapoios kserei kanena programma pou na trexei apo commandline kai
> na sxediazei 3d pittes kai na tis sozei os PNG i GIF i JPEG ?
> Apo maties pou eriksa sto freshmeat kia sto sourceforge den eida tipota
> tis prokopis pou na einai free ola commercial itan.

Se perl:
http://www.wdvl.com/Authoring/Languages/Perl/Weave/chart1-4.html

Se php(nai, command line php):
http://www.geek247.net/PieChart/

basizontai kai ta duo se gd. Proswpika, exw xrhsimopoihsei arketa BAR
graphs se dunamikes selides kai eimai apoluta ikanopoihmenos me thn gd.
Tote pou to ekana omws, eixa problhma me ta ellhnika. Den kserw an
isxuei akoma...
8a breis APEIRA GPLed scripts pou na xrhsimopoioun gd. Kai h gd einai me
thn seira ths GPLed.
Elpizw na boh8hsa.

Filika
- Giannis Stoilis