links: hard vs soft

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Fri Jul 11 15:14:03 EEST 2003

On Friday 11 July 2003 07:29, Alexandros Papadopoulos wrote:
> On Thursday 10 July 2003 12:15, Yannis Kotsinos wrote:
> > On Thursday 10 July 2003 04:43, Alexandros Papadopoulos wrote:

> > > Απ'ότι έχω καταλάβει είναι πιο expensive (από άποψη disk I/O και
> > > χώρου) τα symbolic links...

> To geniko 8ema einai to idio me ekeino to post (links), alla to eidiko
> 8ema einai teleiws diaforetiko.

Kai anarwtiomoyn an hsoyn o op! Exeis kati me ta links e??? :)

> Tote milousame gia enan periorismo twn hard links oson afora
> directories, enw h twrinh aporia mou einai giati xrhsimopoiountai toso
> poly gia arxeia (/etc/rcX.d, /lib, /dev ktl), otan einai pio expensive
> (kai to file reference count den blepw ti sxesh exei me ta head seeks)

Ypo8etw to kyrio (i-node) drawback twn hard links? Mallon einai proion twn
teleytaiwn xronwn na einai ola mounted sto idio filesystem wste na mhn
apotelei ayto problhma, alla kai ayto pali den einai kanonas.

> Epishs prokyptei endiaferousa erwthsh sxetika me ta directory loops.
> Tote eixe pei to gnwsto mwb zwaki oti den ginetai na exeis, enw twra
> leei o aoiko oti ginetai.

Gratitious implementation specifics (exw mpoyxtisei apo ayta twra poy diabazw
to Unix Network Programming). Se ena slackware poy exw prosbash ta "-d, -F,
--directory" briskontai katw apo thn kathogria GNU OPTIONS. An kai den mporw
na katalabw giati mporei na einai xrhsimos 'enas kyklikos grafos' opws wraia
to e8ese o rikoudis se ena file system...

Malista diabazw sto man page:

  On  existing  implementations,  if it is at all possible to make a hard link
  to a directory, this may be done by the superuser only. POSIX forbids the
  system call link(2) and the utility ln to make hard links to directories
  (but does not forbid hard links to cross filesystem boundaries)

H teleytaia paren8esh einai akoma pio f at cked up!

> Opote akoma sto skotadi briskomaste... :-P

POSIX, sus3, OUF!

Den 3erw gia sas egw paw gia mpanio :)

--
"An idea is not responsible for the people who believe in it."
Running FreeBSD 4.7-STABLE | mailto:zookie at med.auth.gr
2:16μμ up 1 day, 22:32, 2 users, load averages: 1,07 1,10 1,05