links: hard vs soft

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Fri Jul 11 07:31:03 EEST 2003

On Thursday 10 July 2003 12:15, Yannis Kotsinos wrote:
> On Thursday 10 July 2003 04:43, Alexandros Papadopoulos wrote:
> > Χαιρετώ τη λίστα.
>
> ..[clip clip]...
>
> > Απ'ότι έχω καταλάβει είναι πιο expensive (από άποψη disk I/O και
> > χώρου) τα symbolic links...
> >
> > -A
>
> Ri3e mia matia kai s' ayto:
>
> http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2002-March/038655.
>html

To geniko 8ema einai to idio me ekeino to post (links), alla to eidiko
8ema einai teleiws diaforetiko.

Tote milousame gia enan periorismo twn hard links oson afora
directories, enw h twrinh aporia mou einai giati xrhsimopoiountai toso
poly gia arxeia (/etc/rcX.d, /lib, /dev ktl), otan einai pio expensive
(kai to file reference count den blepw ti sxesh exei me ta head seeks)

Epishs prokyptei endiaferousa erwthsh sxetika me ta directory loops.
Tote eixe pei to gnwsto mwb zwaki oti den ginetai na exeis, enw twra
leei o aoiko oti ginetai.

Opote akoma sto skotadi briskomaste... :-P

-A
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265