links: hard vs soft

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Jul 10 11:58:03 EEST 2003

Giannis Stoilis wrote:
> Καλημέρα,
> υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να αναφερθείς στο ίδιο αρχείο;
> Π.χ, ρυθμίζεις τον εκτυπωτή να είναι το: /dev/printer και το modem στο
> /dev/modem

Και μόλις συνειδητοποίησα ότι είμαι λίγο out of topic, άλλο ρώτησες,
έτσι; Γιατί να μην χρησιμοποιούμε hard links, αντί για το soft links.

Η απάντηση εδώ είναι ακόμα πιο έυκολη...

Δεν είναι δυνατόν να έχουμε hard links σε directory...

Όσον αφορά τα αρχεία, με τα symbolic links δεν χάνεις τον μπούσουλα...
Βλέπεις άμεσα που στοχεύουν, με μια ls -l...

Για να βρεις πόσα hard links έχει ένα αρχείο, θυμάμαι ότι υπάρχει μια
command line εντολή, αλλά δεν θυμάμαι περισσότερα... Θυμάμαι όμως ότι
πρέπει να σκανάρει ολόκληρο το filesystem για να τα βρει...

- Γιάννης
giannis at stoilis.gr