USB Mini Σκληρός δίσκος

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Fri Jan 31 18:25:01 EET 2003

Hello all,
Thelw na agorasw ena tetoio diskaki kai tha hthela na rwtisw aftoys
poy exoun ena na mou poune poia doulevoun katw apo linux.

Tis proalles eixa ena daniko kai otan to dokimasa den doulepse.
Eperna diafores info sta log alla den mou elege se poio sda einai .
Vevaia mporei kati na epeze me to gegonos oti exw scsi emulation gia
to CDRW mou alla to eixa mono gia liges wres kai den to epsaksa se vathos.

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life
GnuPG 1024D/FB1E6AE7 = A9AE EA0C EE1F FBD0 5B6F  3F77 2782 EFE2 FB1E 6AE7
Get my key here: http://users.hol.gr/~p_pavlos/pubpgpkey.txt