SuSE 8.1 netmod in COMx strange problem

KISS DD beliaal2 at hotmail.com
Fri Jan 31 15:14:00 EET 2003

Geia sas!Einai to proto mail pou stelno sti lista an kai tin parakoloutho
kairo.Aitia tou mia aneksigiti ( toulaxisto gia mena ) simperifora tou
netmod.Sigekrimena  exo to netmod usb ver 2 kai to exo sindedemeno stin COM1
tou PC mou.Trexo SuSE 8.1!Ola einai mia xara, eos otu trekso mia efarmogi
pou xrisimopoii tin karta ixou ( xmms , ena paixnidi me hxo ktl ).Tote to
netmod stamata na metaferei dedomena.I sindesi den pefti , apla den paei
oute erxetai tipota!Otan stamatiso to xmms as poume, ola ine pali
kanonika.Ta dedomena pigainoerxontai ;-)! Opos katalavainetai, afto ine
mallon poli eknevristiko!Otan  valo to netmod sti usb , ola dulevun roloi ,
tipota apo ta parapano eftrapela de simvaini! exo treksi me to idio hardware
configuration SuSE 7,1-8,1 RedHat 7.2-8.0 Mandrake 8.0 - 9.0 kai den eixa
paromoio provlima .Exete kamia idea  ?.Gia na sindetho sto net xrisimopoio
wvdial!
Efxaristo Prokatavolika
PS I karta ixou mou einai Creative Soundblaster PCI128!( epanalamvano oti
pote ksana den eixa paromoio provlima )