[Flame Bait] Re: [SOLVED+Mini HOWTO] Lyx και ελληνικά

fateswarm admin at www0.org
Fri Jan 31 07:06:01 EET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 11:12:21PM -0500, Constantinos Antoniou wrote:
> Νομίζω ότι όσο πιό πολύπλοκα είναι τα πράγματα που θές να κάνεις, τόσο
> πιο δύσκολο και περιοριστικό γίνεται ένα gui, αλλά μπορεί κάλιστα να
> κάνω λάθος. Ακόμα καλύτερα, θα έλεγα ότι είναι θέμα προτίμησης (από αυτά
> που αναφέρεις πιο πάνω, το μόνο που δεν έχω κάνει είναι η εναλλαγή
> ελληνικά/αγγλικά...)

εξαρτάται, εξαρτάται. το σωστό gui κρατάει τα πλεονεκτήματα της κονσόλας
και προσθέτει άλλα. το συνηθισμένο εκνευριστικό gui που συνήθως βλέπουμε
υποτιμά το command line. το lyx είναι gui που σου δίνει κάθε ελευθερία
να προσθέσεις τη δική σου TeX με διάφορους τρόπους.

> Όχι, δεν είμαι καθόλου αχάριστος! <mild DE flamebait> Μέχρι που
> τελευταία καμια φορά ανοίγω και τον ναυτίλο και κάνω κλικ σε αρχεία από
> εκεί - αντί του terminal :) </mild DE flamebait>

μη τα λες σε μένα αυτά γιατί όπως βλέπεις ούτε mail client
δεν έχω σε gui πόσο μάλλον να έιχα και file manager(κσου κσου
κσου φτου φτου κακό nautilus)

anyway, the point was μπορείς να έχεις ένα όμορφο preview
ειδικά για τις μαθηματικές εξισώσεις και ίσως για το υπόλοιπο
typesetting και όσον αφορα τη ταχύτητα δε ξέρω, εξαρτάται από
την εμπειρία πάντα αν και δυσκολεύομαι να πιστέψω πως όσο
ανεβαίνει η πολυπλοκότητα το ascii coding παραμένει αξιοποιήσημο,
δε θα διαφωνήσω.

Πάντος ρε γαμώτο μη βάζουμε κάθε gui προσπάθεια στο ίδιο σακί.
Το ktexmaker είναι για παράδειγμα ένα BLOATED latex frontend
που ούτε dvi δε μπορεί να φτιάξει αν δε του πεις το ποίημα.

Τα lyx, gcombust, sylpheed και άλλα, είναι όμορφα παραδείγματα
gui που είναι ελαφρά, έχουν λόγο ύπαρξης που και σε έμπειρους
χρήστες κονσόλας προσφέρουν ευκολία χωρίς να θυσιάζουν δυνατότητες.

Το lyx δίνει preview για τη tex και κάνει στο λεπτό pdf, ps και dvι,
το sylpheed είναι ταχύτατο και μπορεί να δείξει όλο το porn spam που
στέλνει ο φίλος σου και το gcombust κάνει στο λεπτό cd απο 37.000
αρχεία χωρίς να χρειάζονται extra βήματα για image files.

Μ'αρέσει το *καλό* gui.

/me διαβάζει τι έγραψε μόλις τώρα
/me ξαναδιαβάζει τι έγραψε μόλις τώρα
/me αποφασίζει ότι χρειάζεται διακοπές