[RFC] fontconfig - greek orthography

Apollon Koutlides apollon at vizzavi.gr
Tue Jan 28 02:17:02 EET 2003

Panayiotis Christodoulou wrote:

>   Επίσης, τώρα που το σκέφτομαι, αν θεωρούνται απαραίτητες η δεξιά και
>η αριστερή κεραία πρέπει μάλλον να θεωρηθούν απαραίτητα και τα σαμπί
>(900), κόππα (90) και δίγαμμα ή στίγμα (6) αφού χρειάζονται στην
>ελληνική αρίθμησι (εκτός από τα στίγμα ή δίγαμμα τα οποία έχουν
>αντικατασταθεί από το «στ», τα άλλα δεν γνωρίζω να έχουν αντικατασταθεί
>από κάτι άλλο)! Και απ' ότι κατάλαβα, αυτά δεν θεωρούνται απαραίτητα!
>Τρέχα-γύρευε δηλαδή!

Μήπως, πιο απλά, αυτά ΔΕΝ ανήκουν στην Νέα Ελληνική; αλλά σε κάποιο άλλο
encoding όπως η πολυτονική ελληνική (της οποίας υποσύνολο είναι η Νέα
Ελληνική) ή, ακόμα πιο contectually correct, σε κάποιο symbol/arithmetic
encoding?

Δεν έχω διαβάσει το Unicode Spec και μπορεί να λέω μαλ^H^H^Hαηδίες αλλά
μου ακούγεται λογικότερο κάπως έτσι. Αν πάντως αυτά τα glyphs δεν
εντάσσονται σε κάποιο άλλο encoding, τότε μάλλον θα πρέπει να τα
υιοθετήσει το Ελληνικό encoding για να μη μείνουν ορφανά - ας μη βάλουμε
την τωρινή μας ευκολία πάνω από τις αυριανές μας ανάγκες...

Απόλλων Κουτλίδης